Wednesday 20 August 2014

Marco'nun yeni arkadaşı / Marco's new friend.

Marco'ya arkadaş geldi ama kendisi fazla kalamayacak, yakında Istanbul'daki evine doğru yolculuğa çıkacak...Marco bozuk bu duruma tabii ki...

Marco has a new friend but he won't stay long because he has a new house in Istanbul... They have to say goodbye to eachother soon... Marco doesn't like it at all but.....sigh....
Gruptan ayrılacak olan sadece Marco'nun arkadaşı değil, balerin fare de yeni evine yolcu...E madem öyle, gelin bir grup fotoğrafı daha çekelim dedik, hatıra kalsın...

 Marco's friend is not the only one who is going to leave....The ballerina mouse is leaving as well....so, it's time for a group photo again... 

12 comments:

  1. Replies
    1. Teşekkürler Antigone, hepsinden selam ve sevgiler sana :)

      Delete
  2. Yaa keşke marco' nun arkadaşı İstanbul' a gitmese İzmir e gelse.Emin ol buradaki sıcak yuvada çok çok güvende olurdu!!:))
    Off hadi fili tahmin ettim nereye gidecek de bu mahsun davşancık anlamadım gitti:((
    Hem ilk ben gördüm instagramda.Kulağını görünce anlamıştım yeni birşey olduğunu yaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. istanbuldan geldi siparis canimcim ama sen de istiyorsan sana da yapayim...ne bileyim sen de örüyorsun diye hic aklima gelmedi sana örmek :))) ayrica fil yok orda :))))))))

      Delete
    2. Hayırr bu tavşanın kulağını görünce anlamıştım dedim,haa fareyi fille karıştırmışım:)) ne bileyim heyecandan ne dediğimi biliyormuyum ben
      E şimdi ben yapıyorum diye kimse bana amigurumi hediye getirmeyecek ,aslında düşününce çok acıklı gerçekten:((

      Delete
    3. ya evet aslinda acıklı... el emeği hediyelerin kıymetini el emeği işlerle uğraşanlar daha çok anlar belki de... tamam Deno sana da bir amigurumi hediyem olacak ama bu gelişime yetişmez, yılbaşı hediyesi olsun şimdiden, anlaştık mı?

      Delete
  3. Olleyyy,anlaştık tabii...Bugünün en güzel haberi..son haftanın hatta 3 ayın:))

    ReplyDelete
  4. Bu arada senin yorumun mail olarak geldi az önce ama ilginçtir ki bloga düşmüyor..:(

    ReplyDelete
  5. Merhaba sevgili Arzu,
    buradaki oyuncakların hepsi birbirinden sevimli
    sitenizi sitemden ve blogloviden izlemeye aldım.
    http://gelincikzamanlari.blogspot.com.tr/
    görüşmek üzere


    http://gelincikzamanlari.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba Gelincik Zamanı ( ne güzel bir isim, çok sever'm gelincikleri ), yorumunuz için teşekkürler, ben de sizi takibe aldım, sevgiler...

      Delete
  6. Ne kadar sevimli bunlar böyle marcoyu çok sevdim :) tesadüfen buldum blogunuzu bulduguma cok sevindim. Severek takibe aldım sevgiler :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoş geldiniz diyelim size biz o zaman Marco ve ekibi olarak :)

      Delete

Popüler Yayınlar