Thursday 25 June 2015

Vazo Süsleme / Decorating vases

 Herşey kuzenimin Pinterest'te bulduğu bu resmi bana göndererek; "Kuzeeen bundan yapabilir misin?" demesiyle başladı. Dün bir çarşı pazar dolaştım. Hollanda'da sevdiğim bir mağazalar zinciri olan Hema'ya girdim. Aa bir de ne göreyim? Kuzenin bana günderdiği vazonun aynısı karşımda duruyor! 
 Hemen aldım eve geldim tığdır, iptir, kurdeledir, işte sonuç bu. Kuzeen güle güle kullan!
 A while ago my cousin sent me this photo from Pinterest and asked if I could make something like that for her. Yesterday I found almost the same vase in Hema!! Yaay!!
With some simple crocheting, they have turned out even cuter than the original one! I hope my cousin likes it too! :)
(Update: She loved it! )

12 comments:

  1. Çok yaratıcı çok sade ama çok daha şık^^ bize de beklerim sevgilerle

    ReplyDelete
  2. çok cici olmuş bayıldımm insanın kuzeniniz olası geliyor :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürleer! :))) (Kuzeen bak duydun mu kıymetimi bil! )

      Delete
  3. Çok estetiklerrrrr!Bayılırım lavantalaraaa!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler, ben de çok severim lavantaları. :)

      Delete

Popüler Yayınlar