Sunday 17 February 2013

Lamba / Lamp

Bu lambanın yapılışını artık herkes biliyor sanırım. Ben eksik kalmayayım dedim! :)
Geçen gün goncanın, duvar kağıdı tutkalıyla işi vardı bu fırsatı değerlendirmeliydim! Hemen topumu ipimi kaptım, başladım lambamı yapmaya.
Önce topu plastik folyo ile kapladım, sonra tutkal yardımıyla elimdeki ipleri topa gelişigüzel doladım. Elimde beyaz ve renkli merserize ip vardı, onları kullandım. Tutkalı bolca sürdüm ve 2 gün kurumasını bekledim. Kuruduktan sonra topu söndürdüm ve çıkardım. Sonuç gayet güzel bence.
 
Gündüz de görüntüsü hoş ama gece daha bir hoş. :)
Burada da yapılışı var.
 
 
 
 Mutlu ve aydınlık günler...
 
If you are interested, here is the link for the tutorial. I enjoyed the process of making this lamp. It is simple to make and the result is lovely!
Have a joyful week! :)

15 comments:

  1. Çoook güzel olmuş:) anlattın ya.. ben yarım daire anlamışım :) bu şekilde gerçekten çok güzel olmuş ışığın yandığı haline bayıldım.ışık neresinde görünmüyor ,sanki arkasında gibi mi?? güle güle kullanıııın :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkür ederim... acik olan kismi alta gelecek sekilde duruyor ve icinden diger ucu fise takilan ampul gecirdim :) ampul icinde duruyor yani ama sabit degil ampulun ustune kapak gibi oturttugunu dusun yuvarlagi...

      Delete
  2. Çok hoş olmuş.Ellerine sağlık.Bende hasır ip ile yapmayı istiyorum.Yeni bir şifonyer boyamıştım.Yapsam ne iyi olur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim. Epeydir aklımdaydı bunu yapmak ama erteliyordum.Tutkal meydana cıkınca cesaretlendim :) Ben de hasır ip ile düşündüm once, sonra vazgectim. Bir kere de hasır iple denerim belki. Yaparsanız kolay gelsin, keyifli calışmalar.

      Delete
  3. Işıklı hali gerçekten harika görünüyor,yapmayı deneyeceğim inşAllah becerebilirim.
    Emeklerine sağlık.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler, ben de epey bekledim yapmak için ama hiç gözümde büyüttüğüm gibi değilmis...becerebilirsin ve sonuç çok da güzel olur bence, sevgiler...

      Delete
  4. benim de bu gibi durumlarda eksik kalmamam gerekiyor ama nasıl olduysa hala deneyemedim şu olayı. çok güzel olmuş, çok beğendim. eline sağlık. amacına uygun kullanıldığında daha hoş görünüyor, ben de gece görüntüsünü sevdim:))
    sevgilerimle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim, akşamları lambamın keyfini sürüyorum, darısı başınıza :) sevgiler...

      Delete
  5. çok güzel bayıldım:)bende yapacağım kıskandım
    sevgiler
    omurinandi.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim, ilk fırsatta yapın bence de, hem yapım aşaması hem de sonrası pek keyifli, sevgiler...

      Delete
  6. Merhaba çok keyifli bir blogunuz var sık sık ziyaretinize geleceğim.Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle.Sevgiler..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoş geldiniz Mehtap Hanım. Güzel yorumunuz için teşekkürler, sizin bloğunuz da çok keyifli, sevgiler...

      Delete
  7. :)) Ben de denedim, fiyasko ile sonuçlandı:)))

    ReplyDelete
  8. bende iki kez denedim, hatta bir arkadaşın yardımıyla denedik ama olmadı. Bir türlü tutkal istediğim sertliği vermedi, balona ipi saramadım.
    Sizinki çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. Gece görüntüsü harika :)

    ReplyDelete

Popüler Yayınlar