Friday, 23 October 2020

Lucile


Merhabaaa, tanıştırayım bu Lucile. Kendisi Lulu Compotine'nin tasarımı.

Epeydir oyuncak örmüyordum, ta ki bu tatlı kızı görene kadar.

Başka kıyafetleri ve aksesuarları da var, üşenmezsem onları da örerim.


Lucile'ciğim de pek seviyor sonbaharı tıpkı benim gibi...


Lucile ve ben herkese keyifli hafta sonları dileriz...


..........................


Hi everybody, this is Lucile, Lulu Compotine's pattern.

She's very  sweet and she loves autumn...



 She has also other lovely clothes and accesoires maybe I'll make them too.

Have a cozy weekend!

Tuesday, 1 September 2020

Meu Mundo Mandala


Merhabalar, tam bir mindfulness projesi ile geldim.
Kocamaaan bir mandala ve her sırası ayrı telden çalıyor. 
Yani öyle hem örgümü öreyim, hem tv izleyeyim, hem etrafa laf yetiştireyim? I-ıh! Zor.
(En azından benim için öyle.)
Sen öyle örgünü örerken bir yandan da zihnin dört nala orada burada gezemez.
Bulunduğun anda kalıp örgüne odaklanmazsan kesin hata yaparsın ve bu hata bir sonraki sırayı örmene engel olur.
(En azından benim için öyle.)
Yaaa, al işte sana mindfulness pratiği!



Efenim gelelim mandalamıza. Kendisinin çapı 1 metre. Bir metre çapında metal çemberi kargo ile yollamadıklarından, bana yarım saat uzakta, istediğim çemberi satan bir yer buldum. Çok hoşsohbet olan dükkan sahibesini tanıdığıma da çok mutlu oldum. 

Mandalanın yapılışı ise burada fakat dili Hollandaca.

İpim Cotton Kings Twirls  (Örülüşü çok da keyifli değil bence.)

2,5 numara tığ kullandım.


İp liladan mora geçiyor, duvar da lila olduğu için ortası pek belirgin değil ama ben de zaten böyle bir görüntü yakalamak istemiştim.

Yatak odamın duvarına çok yakıştı bence.

Güzel ve sağlıklı günler...

Hi!

I'm back with my huge mandala!

You can find the tutorial of this mandala here, but good to know; the spoken language is Dutch.

I used a 1 m. diameter metal ring.

I just love the result!



I  used Cotton Kings Twirls but that was not the easiest and nicest yarn I have ever worked with. 😒

 I used 2,5 mm hook.

 I love to see my mandala hanging beautifully on my bedroom wall. 

Have a great day!


 

Friday, 3 July 2020

Virus Shawl!

 Hiç aklımda yokken bir şal sahibi oldum. Hani evdeki ipleri bitimeye çalışıp ip almıyordum ya, işte bu ipi görene kadardı o kararlı duruş. 
Bu ipi hele de bu deniz rengini görünce coştu bre deli gönül!
Bir yumaktan çıktı diye hava atayım ama dip not yumaktaki ip uzunluğu 1km! 


Yani yumak bu şalı çıkardı, biraz daha da arttı. Üç sıra daha giderdi de ben durdum, zira boyun şalı olarak kullanacağım.
Modeli de Youtube'da 'virus shawl' diye aratırsanız bolca video bulursunuz. Evet evet modelin adı virüs ama gündemimizdeki virüsle ilgisi yok!
Kalın sağlıcakla...


When I saw this yarn I fell in love and I wanted to make a shawl immediately! 
The name of this shawl is 'virus shawl' and it has nothing to do with 'the virus' nowadays!
On Youtube you can find a lot of tutorials.
It is fun and easy to make this shawl especially with such a lovely yarn.
Have a good day!

Tuesday, 2 June 2020

Another colourful baby blanket


 Yine uzun bir aradan sonra bir battaniye postu ile daha bloğumdayım.
Bu uzun araya neler girmedi ki, virüsler, karantinalar, online dersler, tadilatlar...
Aralarda dinlenmek ve rahatlamak için motifler örüp birleştirdim.
 Al sana bir bebe battaniyesi daha.
Hala elimdeki ipleri eritme amacında olduğum için ve renk renk motifler örmeyi sevdiğimden böyle birşey çıktı ortaya.
İplerde gözle görülür bir azalma hala yok! :)


Bir de dünyadaki bazı aptal insanlara notum olsun. 
Aptal insan, hiçbir şey senin istediğin gibi tek renk olmayacak. Siyah da var, beyaz da, başka renkler de... 
Hepsi bir, hepsi güzel, hepsi uyum içinde...

Renkli ve sağlıklı günler...


After a long break I'm back with another colourful baby blanket.
Still trying to reduce my yarn stash.
These small grannies are fun to make.
And the colours are lovely.
The world is beautiful with all colours.



Have a colourful day!

Wednesday, 8 January 2020

Colourful Baby Blanket

 Yeni yılın ilk ürünü rengarenk olsun istedim, o yüzden bu battaniyeyi ördüm demek isterdim ama amaç tamamen farklı.
Baktım evdeki ip populasyonu tehlikeli boyutlara ulaştı, buna bir dur demek lazım dedim.
 Uzun zamandır ip almıyorum zira eldekileri eritmezsem beni yiyecekler o denli!


 Bir bebek battaniyesi öreyim bari basit ve rengarenk olsun dedim ve ortaya bu çıktı. Normal bebek battaniyelerinden biraz daha büyük oldu. 
Sonra niye ben bunu daha büyük başlamadım ki ne güzel tv battaniyesi olurdu dedim ama olsun.
 Bu battaniyenin yeri zaten simdiden belli.
Evdeki ip stoğu mu? Yok, hala gözle görünür bir erime yok!

Rengarenk ve güzel bir yıl olsun...


I realized that I have a huge amount of yarn stock at home, so I decided to reduce it.
I made this baby blanket which is bigger than standard baby blankets.
I love how it came out!
 My yarn stock? Still huge!

Have a colourful 2020!


Popüler Yayınlar