Tuesday 4 March 2014

Kalpli Bebek Battaniyesi

Herşey, buradaki battaniyeyi beğenmemle başladı. Örneği anlamaya çalıştığım akşamı hatırlıyorum, yarısından sonra eeeee yetti bea diyip kafama göre devam etmiştim. Bence  fazla komplike anlatılmıştı. Küçük bir parça deneme örüşünden sonra tamamdır dedim. Beyaz zemine kırmızı kalpler olsun benim olsun diyerek başladım.
 Fakat ip yetmeyince istediğim boya getiremedim. Kısmetse ağustosta yeğenim olacak, belki onu sarıp sarmalar :) 


Olmazsa, bana bir diz battaniyesi daha olur ennn kalplisinden :)


 Fotoğraf çekerken hızımı alamadım, çektim de çektim!

Sevgi dolu günler...

6 comments:

  1. Çok şeker olmuş, eline sağlık. Böyle bir bakışta örnek çıkarabilmek şahane olsa gerek. Güle güle kullan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkürler Ololi, ingilizce açıklaması var, yoksa sadece örneğe bakıp çıkarmak zor olurdu benim için. Sevgiler...

      Delete
  2. Ayyy yesin onu halası :) Onun olsun lütfeeen, sen kendine yine başka yaparsın :) Çok güzel olmuş ellerine sağlık canımcımmm, bu uydurellezineminelbecel durumların beni öldürüyor, ama sonuçlar hep mükemmel :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Begenirse olsun tabii...tesekkür ederim canimcim :)))

      Delete
  3. Wat een mooi hartjespatroon! Groetjes Helena

    ReplyDelete

Popüler Yayınlar