Friday 23 October 2015

Tığ işi Battaniye / Crochet Blanket

Vee yeni battaniyem...Bu renklerin birlikteliği hoşuma gidiyor...Bakınız: el yapımı sehpam
 İplerimi yazın İzmirdeyken Doruk Yün'den almıştım. Kendilerinden bu postta bahsetmiştim. 
Alize Cotton Gold ip ve 4 numara tığ ile ördüm.

Here is my new crochet blanket! 
Designed by me.
I used Alize Cotton Gold yarn and 4 mm crochet hook.
I love this colour combination. It matches my DIY coffee table table perfectly.

Mutlu hafta sonları...
Have a nice weekend...

13 comments:

  1. Muhteşem renkler ve çok titiz bir çalışma !
    Ellerinize sağlık !

    ReplyDelete
  2. Ben de çok beğendim,renk seçimi,örgü ..her şey çok güzel olmuş,sehpa zaten favorim :) Ellerinize sağlık,sevgiler..

    ReplyDelete
  3. çok güzel olmuş renkler çok yakışmış ellerinize sağlık güle güle kullanın:)

    ReplyDelete
  4. Merhaba. Renkler çok güzel. Pike gibi de görünüyor. Elinize sağlık. Bende %100 bambu olan bir ip var ve bu ip tığ ile işlenmiyor. Çok sert oluyor. Bu ipe uygun önerebileceğiniz bir örgü türü var mı şişle acaba?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba, maalesef şiş örgüsü hakkında ilgim ve bilgim az o yüzden sorunuza net bir cevap veremeyeceğim ama aklıma gelen bir iki öneri şu
      -Tunus işi deneyebilirsiniz.
      -İpiniz için önerilen şiş numarasından bir iki numara büyük şişle örebilirsiniz.
      -Bambu ipinizi yumuşak bir iple karıştırarak örmeyi deneyebilirsiniz.
      Önerebileceklerim bu kadar, umarım işinize yarar, sevgiler...

      Delete
  5. Merhaba. Uzun zamandir ceyizim icin battaniye modeli aradim ama sizinki kadar icime sinen ve begendigim model bulamadim.cok fazla tecrubem olmadigi icin sizden ricam kisa bir anlatim yazisi eklerseniz cok mutlu olurum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba Mine Hanım, linkini verdigim videodaki berenin lastiğinden sonraki kısmını battaniyeye uyguladım. Videoya bir bakın umarım yardımcı olur. Link aşağıda:
      https://youtu.be/sELnl-HBPnA

      Delete

Popüler Yayınlar