Uzuuun zamandir bu anahtarligi boyasiz kullanmaktaydim... Dun geldi bana bir cesaret, aldim elime fircayi boyayi, bir de peceteyle dekupaj yaptim ( ya da yapmaya calistim )...iste sonuc bu...yillar once kuzenimle birlikte boyadigim ve hala kullanmakta oldugum bir tepsim var , bu ikinci ahsap boyama calismam oldu :)
Süpper olmuş bana da öğreeeeeeet :)
ReplyDeleteögreteyiiiiiiiim yeter ki sen isteeee :)
ReplyDeleteçok güzel olmuş
ReplyDelete