Wednesday 3 August 2011

Tatil

 Son 3 hafta icerisinde memleket - aile ziyareti yapildi, Izmir, Seferihisar-Sigacik, Çesme, Kusadasi, Eski Foça gezildi...


 3 birbirinden güzel kitap okundu...Aykut Ogut kitaplari cok sevildi, tekrar okunacak zira tadi damagimda kaldi   :)



Eve döndügümde bu manzaraya bayildiiiiim....Ben Ege'nin cömert mi cömert günesiyle kararirken, bahcemin domatesleri, Hollanda'nin kapali, yagisli, serin havasinda kizarmaya baslamislar...Üstelik nisan ayinda tohumlarini ektigimde tohumlarin son kullanma tarihinin gecmis oldugunu fark etmistim ama ben fark ettigimde tohumlar filizlenmisti bile...dokunmadim, iste sonuc bu: Evrenden torpilli domatesler bunlar!!! :)

2 comments:

  1. sevgili bence blogunuzu gezdim.çok beğendim anladığım kadarı ile vatandan uzaktasın.bloguma gene beklerim.gönül dolusu sevgilerrr

    ReplyDelete
  2. Merhaba aksungur46, bloguma hosgeldiniz, begenmenize sevindim...Hollanda'da yasiyorum...ben de sizin blogunuzu keyifle ziyaret ettim ve edecegim, sevgiler...

    ReplyDelete

Popüler Yayınlar