Wednesday 28 September 2011

Iyi saatte olsunlar! :)

Zamanin birinde bir yapi marketten kocaman bir mdf kapip gelmistim. Atacaklardi, attirmadim :)
Buradan sectigim resmi yazicidan cikarttim ( A4 kagidi buyuklugunde ), sevgili goncamdan ayni büyüklükte bir daire kesmesini rica ettim. Kendisi de bir hobi sever oldugundan sevincle kabul etti ve mdf plakadan resimde görüldügü sekilde kesip ortasini deldi. 

Arkasina takilacak saat mekanizmasini oturtabilmek, duvara asinca düz durmasini saglamak icin arka tarafini bu sekilde yapti.
Ve bu asamadan sonra benim isim basladi. Önce zimparaladim, sonra boyadim.
En son bu pek kiymetli blogdan secip yazicidan cikarttigim resmi üzerine dekupaj tutkaliyla yapistirdim. Kuruduktan sonra mekanizmasini taktim, tik tak calisiyor simdi. Mutfak duvarina pek yakisti. :)


9 comments:

  1. harika olmuş... sizin de goncanızın da eline sağlık :)

    ReplyDelete
  2. Bu goncalar olmasa yarımız vallahi:)) Pek çok güzel olmuş:))

    ReplyDelete
  3. ellerine saglik cook begendim bence harika olmus !
    http://petrolmavilim.blogspot.com/
    beni yalniz birakmazsaniz sevinirim
    saygiliarmla Hatice

    ReplyDelete
  4. Pek güzel olmuş, ikinizin de ellerinize sağlık:) Ve yayınladığımız resimlerin kullanılıyor olduğunu görmekten çok mutlu oluyorum...
    Sevgiler.

    ReplyDelete
  5. mutfağa yakışır çok hoş bir saat olmuş sevgiler:)

    ReplyDelete
  6. Eniştemizin de ellerine sağlık, harika bir iş çıkarmışsınız, resim çok güzel , fikir çok güzel:) Uğraştın mı da uğraşırsın ha, ben olsam onun arkasını hayatta boyamazdım :))Güle güle kullanın canım benim, hep iyi saatleriniz olsun ;)

    ReplyDelete
  7. çok beğendim harika bir çalışma resim seçimi çok zevkli ellerine sağlık

    ReplyDelete
  8. süper olmuş. ayrıca dekupaj resimleri blogunu da tanıttığın için çok sağol. harika resimler var, bayıldım!

    ReplyDelete
  9. gerçekten şaşırdımmmm, aynı saati yapmışızzzzzzzzz, ne tesadüf değilmi, sende iyi günlerde kullan canımcım. öpüyorum...

    ReplyDelete

Popüler Yayınlar