Sunday 18 December 2011

Kartopu!


Sevgili Gönül'ün blogunda yayinladigi bu keyifli calismayi ben de denedim.
Agacimi beyaz agirlikli süsledigimden cok güzel denk geldi elimdeki malzeme. :)


 Ipim ne marka bilmiyorum kagidi yok elimde. 3 sene önce bundan yumusacik bir atki örmüstüm, kalan ipim malesef bu kadardi ve 3 adet kartopu cikti. Kartopu diyorum cünkü aynen öyle görünüyorlar, arada isiltilari da var ipin kendinden, bayildim! :)


Hobi malzemeleri satan yerden aldim bu toplari.



Agacimi daha da güzellestirdiler. Galiba gelecek sefer agacimi tamamen kendi yaptigim süslerle süsleyecegim :) 

7 comments:

  1. Olmayan Cristmas ruhumla ben bile beğendim :) Şimdiden mutlu seneleeer :)

    ReplyDelete
  2. Kar sevmeyene itinayla kartopu sevdirilir!!! :) Begenmene sevindim seker:) Sana da simdiden coook mutlu seneler :)

    ReplyDelete
  3. ellerine sağlık, çok hoş bir görüntüsü var.

    ReplyDelete
  4. çok şeker olmuş, ellerine sağlık ;)

    ReplyDelete
  5. çok şeker olmuş sanki kar yumağı ellerine sağlık sevgiler

    ReplyDelete
  6. çok güzel, eline sağlık. İpin Himalaya Bulut, Mavili beyazlı rengiyle bebek battaniyesi örmüştüm, ordan tanıdım.
    http://alisnur.blogspot.com/search/label/himalaya%20bulut

    ReplyDelete
  7. alisnur,öncelikle ziyaret ve yorumun icin tesekkürler... ipimin markasi Turkce degildi ama Turkce markalardan esdegeri Himalaya Bulut olabilir...Merak edenler icin ne iyi oldu verdigin bilgi, tesekkürlerimle...

    ReplyDelete

Popüler Yayınlar