Monday 20 February 2012

Kafadan atma!


 
Hani benim ṣip ṣak
dikme huyum var ya, bu sefer dedim ki ṣip de olmasin
ṣak diye dikeyim. Abarttim yani anlayacaginiz.
 Be kadin, zaten prova yok, kalip yok, aliyorsun bir t-shirt koyuyorsun kumasin üstüne, kitir kitir kesiyorsun ve dikiyosun daha ne istiyorsun? Bu sefer dedim o t-shirt'ü de koymayayim kumasin üstüne, kafadan kumasi biceyim gitsin...Hahha sanki yillanmis terziyim havalarima bak hele!
Neyse kese, dike, söke, boza en son bu hale geldi....omuzlar büzgülü, yaka degaje. Etek kismi dar oldu biraz ama zaten azicik kilo almisim verince daha iyi olur :)))) Hem yazlik hem altina bir t-shirt ile kıslık...
Diger diktigim bluzler kadar icime sinmedi ama giyilecek hale geldi, kumasi yine kumas pazarindan parça halinde 1 euroya aldim. Cıvıl cıvıl renkleri, desenleri hosuma gitti...


Sizin de haftaniz cıvıl cıvıl gecsin :)

9 comments:

  1. Renkler harika, ellerine sağlık. Güle güle kullan.

    ReplyDelete
  2. Sevgili Lila, cok tesekkurler, rengine hürmeten yayinladim zaten yoksa matah bisey olmadi :)

    ReplyDelete
  3. Şak diye yapmışsınız şıp diye oturmuş.Harika...

    ReplyDelete
  4. Tesekkurler Hobby Dünyasi, bundan boyle sak diye yapmak yok, cok ugrastirdi ve sonuc da istedigim gibi olmadi...

    ReplyDelete
  5. süper olmuş, kumaşı da çok güzelmiş, ellerine sağlık.

    ReplyDelete
  6. Mum gibi olmuş:)) Elinize sağlık:))

    ReplyDelete
  7. sinsin içinise bence çok güsel olmuş güle güle kullan

    ReplyDelete
  8. Bence de çok güzel olmuş. Bu kumaş pazarı nerededir? Çükü kumaş çok güzel.

    ReplyDelete
  9. Sevgili ehlikeyf, tesekkür ederim. Ben Hollanda'da yasiyorum. Turkiye'de kumas satilan pazarlar var mi bilmiyorum malesef.

    ReplyDelete

Popüler Yayınlar