Tuesday 23 October 2012

Çuval Bezinden Runner


Ben buradaki örtüyü görürüm de durur muyum? Durmam degil mi? Hemen çuval kumasi ve dantelden olusan malzemeler tedarik edildi veee hazir.
 

Eskilden güzelligi tasvir etmek için "Çuval giyse yakisir" derlerdi ( Belki halâ diyorlardir ama ben duymuyorum ). Simdilerde çuval bezi pek bir populer hem de gayet dekoratif, gayet hos.
Bu örtünün kenarlarini ip atmasin diye ayni renkten iple diktim püsküllerini temizlemedim , öyle hosuma gitti salas, dogal :)
Romantik, rustik, pratik, tam benlik :) 


Bu kadeh seklindeki mumluklari 3-4 sene önce bos olarak almistim. Renkli, kirinti taslarla içlerini doldurdum, ustlerine mum yerlestirdim.
Benim gibi mum isigi sevenlerdenseniz hosunuza gidecektir. Yemek masalarinda çok hos duruyor.
Sevgiler...


6 comments:

  1. 'Çuval dikse yakıştırır' benim arkadaşım , romantik ,pratik hatunum:) güzel keyifli günlerde kullanın inşallah canım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heyt aldim yine coskuyu kim tutar beni :))) mucx

      Delete
  2. çok güzel olmuş, ellerine sağlık. benim de listemde bu runner.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler...simdiden kolay gelsin diyeyim o zaman :)

      Delete
  3. Çok güzel olmuş. Renkli çuval bezleri de çıkmış meğer. Face'de gördüm. Çok iştah kabartıcı onlar da:))

    ReplyDelete
  4. Eyvah!! istah zaten kabarik! :)) Tesekkür ederim :)

    ReplyDelete

Popüler Yayınlar