Monday 10 December 2012

Süslü Aralik

Arayi açmisim epey...Yaptigim ufak tefek seyleri torladim topladim bol resimli bir post hazirladim.
Tebrik kartlari yollama adeti ne yazik ki Türkiye'de teknolojiye yenildi. Sms, facebook vs üzerinden bayramlar, dogum günleri kutlanir oldu. Ben söyle kendi el yazinla yazdigin, kendinden birsey kattigin, kiymet verdigin , özendigin kart yollama adetini hala çok seviyorum. Eski modayim ne yapayim!
Avrupa'nin bazi ülkelerinde kart gönderme aliskanligi devam ediyor hatta çok önemseniyor. Kartpostal satan dükkanlarda kendimi kaybediyorum. Her türlü durum için kartlar mevcut: Dogum günü, mezuniyet, bayram seyran, ehliyet alma, tasinma, dogum tebrigi , hamilelik tebrigi, bassagligi kartlari...Cesit çesit, desen desen, boy boy, renk renk...Ben bu sene yilbasi kartlarimi kendim yapayim, tamamen benden bir kutlama olsun istedim ve bu kartlari yaptim ...
Internetten sekiller bulup, ona göre renkli kartonlari kesip, simli tutkallarla, keçe ve dügme gibi malzemelerle süsledim. Kartlarim iki kat, iç kismina yazi yazilabilecek. Gümüs rengi yazan kalemle yazacagim içlerini. Istenirse agaca bile asilabilir bu kartlar :)
Önce tereddüt ettim acaba çok mu ilkokul çocugu isi oldu bu, hazir tebrik kartlarim da var onlardan mi yollasam diye ama sonra ikna oldum bunlarin daha özel olduguna.
 
Sonra, geçenlerde hobi malzemelerimin oldugu çekmecelerden birinde, kendinden hafif simli olan bir paket polimer kil gözüme çarpti. Ne zaman ne amaçla aldigimi hatirlamiyorum bile. Aldim onu bir güzel merdaneyle açtim, kurabiye kaliplariyla kestim, çöp sis çubuguyla deldim, firina verdim...üzerlerini simli tutkalla süsledim ve iste asagida görüldügü sekillerde kullandim.
 
 
 
 
 
 

             Kartopunu hatirladiniz mi geçen seneden?
 
 Bu süsler ayni zamanda hediye paketlerine de ilistirilebilir...üzerlerine yazi yazmak da mümkün...
 
Burada gördügüm yildizlardan denedim....üzerine simli tutkal sürdüm...Normalde simli, pullu, tasli seyleri çok seven biri degilim ama aralik ayi gelince bana birseyler oluyor..isil isil olsun istiyorum hersey :) Bu pembis yildiz da agacimda yerini aldi....Kendi yaptigim süsleri agacimda görmek çok güzel :)
 


 
 Ben içeriyi süslerken tabiat ana da kendini süsledi böyle....
Kar, kakaolu süt, müzik, kitap....Ben kaçtim! :)

14 comments:

  1. Ayyyy bu ne güzel post yahu içim açıldı :) Hepsini ama hepsini çok beğendim.Kil iyi fikirmiş süsler için. Ağacın da çok güzel olmuş yine geçen seneki gibi :)Şu küçük eve bayılıyoruuuuuuuuuuuuum :)Gelip bir süreliğine orada yaşayabilirim bile, tam bana göre çünkü :)) Şimdiden iyi seneler canımcım, telli pullu pırıltılı ışıltılı :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serpilim o eve bayilmayan yok zaten, sen gel yeter ki ben o evi dayar döserim :)
      Begenmene çok sevindim, sana da kokosh seneler olsun sekericim :)

      Delete
  2. Merhaba Arzu, hiç de eski moda değilsin.Kart ve mektup yazmak çok güzel bir alışkanlık, böyle kalabildiğin için mutlu olmalısın.
    Biz teknolojiye değil de tembelliğe yenildik; kolaya kaçmayı seçtik sanırım.Oysa, insan ilişkileri, dostluk halen önemli ama...
    Yaptıkların çok şirin, hele kendi uzun tunik kalıbınla yeni giysiler dikme fikrine bayıldım.
    Seni keyifle izleyeceğim artık.
    Sevgilerimle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba Aheste Beste, öncelikle hos geldin. Blogumu begenmene çok sevindim, güzel yorumun için tesekkür ederim, sevgiler...

      Delete
  3. Arzucum, öncelikle yorumunla benim kocaman sorunumu halletmeme sebep olduğun için çoookkk teşekkür ediyorum. Fotoğraf yükleyince nasıl sevindim anlatamam. Kartların ve süslerin çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Benim ilkokul yıllarında biriktirdiğim kartlarım hala durur. Ben de hem eski kafalı hem de kirli çıkı denilen türdenim herhalde..Sevgiler..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rica ederim, yardim edebilmis olduguma sevindim... Eski kafali degiliz bence ama nostaljik seylere merakliyiz diyelim :) Sevgiler...

      Delete
  4. harikalar yılbaşının güzelliği çalışmalarına yansımış çok güzeller
    fotoğraf kotası açıklaman içinde çok teşekkürler hemen üye olacağım sevgiler

    ReplyDelete
  5. Hepsi de çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    ReplyDelete
  6. Hersene yılbaşı olsa da ağaç süslesek modunda olan ben bu sene hiç girememiştim. Ofistekiler ağacımızı süslememiz için beni zorlayınca başladım bikaç süs koymaya. Sonra bir mucize gerçekleşti, içimi mutluluk huzur kapladı. Burdaki fotolar da gülümsememi sağladı. Güsel bi gün bugün:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mutlu bana o zaman :) Mutlu, huzurlu, bol bol gülmeli yillar dilerim :)

      Delete
  7. ama yaaaa:(((( Ben bu güzellikleri kaçırmışım ya Arzuuuu :( Yıldızlara bakakaldım bi kere... küçük evine ben de bayıldım, bizim evin salon eklenmeden önceki haline benziyor :) Bence orayı misafir evi yap sen de, baksana bayılan bayılana :) Sevgi dolu günlerin olsun :)

    ReplyDelete

Popüler Yayınlar