Monday 6 May 2013

Renkler ve kokular...

Turkuaz aşkı uzun ve soğuk geçen kıştan mıdır, denize özlem midir nedir bilmem ama sardı bir kere...baştan aşağı yazlık ev havasına sokamam evi ama ufak tefek turkuaz dokunuşlar olur mu olur...
 Serpil başlattı bir kere, Arzuuu yarışalım mı dedi... :)))
 
 Ben de bugün kalınca keten kumaş aldım ve bu çok zor ve alengirli örtüyü dikiverdim. :)))
 
 
 
 Bir de bu kırlentleri çok ucuz bulunca işin kolayına kaçtım.

 Battaniyemle de uyum sağladılar.
 Geç gelen baharın ve çok sıcak olmayan havanın avantajları...çiçeklerin keyfini uzuuun uzuuun çıkarmak. Son zamanlarda dışarı her baktığımda rengarenk çiçeklerin bana gülümsediklerini görmek ne zenginlik!
 Leylaklar da patladı patlayacak...Sabahları onların odama dolan kokularıyla uyanmak muhteşem...
 
 Mis kokulu haftalar...


10 comments:

  1. Turkuaz renk çok güzel insanı dinlendiriyor.Çiçeklerde güzel.İnsana yaşama sevinci veriyor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet Sevgili Parıldayan Çiçek, turkuazın ve çiçeklerin enerjisi muhteşem, ziyaretin için teşekkürler.

      Delete
  2. Fotoğraflar harika, runner da çok hoş görünüyor. Ama nolur nolur, son resimdeki bisikleti beyaz sprey boyayla boyayın bir kaç kat, yazık paslanmış. Mis gibi olur boyanınca, sevgiler:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Bahar, tesekürler ziyaretin ve yorumun icin, bisiklet ve ona benzer bir de sehpam var, ikisini de beyaza boyayamak yapilacaklar listesinde zaten, bahcedeki ahsap mobilyalar da bakim istiyor, boya isine giristigimde hepsini elden gecirecegim ama daha onlara sira gelmedi, malum Hollanda'da ardi ardina 3-5 gün guzel ve kuru hava yakalamak zor, uygun zamani bekliyorum boya isleri icin, sevgiler :)

      Delete
  3. Runnerı çok beğendim, mumluğu çok beğendim, kırlentleri çok beğendim, herşeyi çok beğendiimmm :) Kırlentlerimiz aynı olacak,aynı renk kumaş almışım ben de :)) Bu arada salonda oturup başını çevirince rengarenk bahçe gördüğün için çooook şanslısın canımcım :)Turkuazımıza sağlık :))

    ReplyDelete
  4. serpilim tesekkürler...ne guzel hadi yap sen de kirlentleri ayni ayni kullanalim, ender bir durum bu :)

    ReplyDelete
  5. Örtü çok güzel olmuş elinize sağlık yastıklarla renk uyumu çok hoş hele çiçeklere bayıldım bende minik balkonumda bolca çiçek ekmiştim ama ne yazıkki tutmadılar..
    Bloğunuzu izlemeye aldım benim bloğumada beklerim mutlu bir hafta dilerim...

    ReplyDelete
  6. Tesekkürler Hanife, umarim bir sonraki denemende tutar cicekler ve balkonun senlenir, sevgiler...

    ReplyDelete
  7. Battaniyeye bayıldım.

    ReplyDelete
  8. Turkuaz rengi ben de çok severim. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    ReplyDelete

Popüler Yayınlar