Saturday 26 October 2013

"Kendine Uğramadan Gitme Bu Dünyadan" / Güneş Çavması - Dünya Varmış


"Heidi, Peter ve beyaz sakallı dedeye borcum vardı yıllardır, ödemek istedim. Annemi doğurmak istedim belki ve çocuğumdan doğmak. Çilek kokulu karlar yağdırmak. Hayaller ateş alsın istedim. Eski köye yeni adetler getirmek. Hayatın ortasına çivileme atlamak ve ölümle kadeh tokuşturmak. Ve en çok da yeni bir oyun bulup kan ter içinde kalana kadar oynamak istedim. 

Güneş Çavması, hayata dokunan ve hayatla dokunanların, kendine uğramadan bu dünyadan gitmeyenlerin, bir yaprağın neşesini görüp de alkışlamadan geçemeyenlerin, saat kurmaya başlayınca oyun kurmayı unutmayanların, kalbi üşüyünce aşka, ömrü üşüyünce dosta sarılanların, kederden gülücük yapanların, düş çıkartmalarını ruhlarından söküp atamayanların hikayesi"


Sevgili arkadaşım Esra'nın ilk romanı...Epsilon Yayınevi'nden yeni çıktı. Gurur duyarak sizinle tanıştırmak istedim. Mutlaka hayatınızın bazı yerlerine dokunacak, zaman zaman renkli karakterleriyle size birilerini ve dahi kendinizi anımsatacak, kâh eğlendirecek, kâh hüzünlendirecek ama illaki düşündürecek ve bence tadı dimağınızda kalacak...

"Hayat bu!
Kimi seyreder var gücüyle
Kimi yaşar var düşüyle...

* Bu kitap artık Kuzey Işığı Yayınları'ndan çıkmaktadır.


No comments:

Post a Comment

Popüler Yayınlar