Wednesday 18 January 2012

Kukuleta


Sabah sahibine gidecek, alelacele bilgisayarin kamerasi ile aksam vakti cektim , fotograf kötü o yüzden... ha cok matah bir sey degil, ama olsun ben cooooooook sevdim ve bloguma koymaya karar verdim...hatta bi ara vermesem mi bunu kendime mi saklasam diye bi seytan dürtmesi olduysa da, uymadim!
46 ilmek basladim, 9 numara sis ile, kademe kademe eksilterek, ucu tam sivri olmadan en son kalan 20 kusur ilmegi duz keserek tamamladim. Uc kismini düz beyaz iple ördüm. Sonra iki kenari tigla orerek birlestirdim, birlesme kismi arkaya gelecek sekilde taktim.
yedi cuceler kukuletasi gibi ! :) Kendime de orecegimdir! :)
Posted by Picasa

4 comments:

  1. Çok şirin olmuş.Ellerine sağlık.

    ReplyDelete
  2. Bence süper olmuş rengini de çok beğendim, hem pembeli hem kırçıllı, kesinlikle kendinize de yapmalısınız, çünkü çok şirin olmuş takınca.

    ReplyDelete
  3. Güle güle kullan yinede güzel görünüyor yakışmış...

    ReplyDelete
  4. Pembe Kekik, Derya Kuzusu ve MARIFETANNE, cook tesekkürler :)

    ReplyDelete

Popüler Yayınlar