Sunday 10 June 2012

Kocaman çanta :)


Çanta yapmak aklimda yokken  buradaki video beni costurdu. Görür görmez ben de yapacagiiimmm dedim, hemen kumaslar desildi ne var ne yok, ne lazim, ne degil, bakildi, eksikler alindi. Puantiyeli kumasi ve yesil ic astari sonradan aldim, diger kumas ise evde vardi, Ikea'dan almistim.


Ortaya dügme uyduruverdim, miknatisli canta citciti daha hos olurdu ama bir sonraki projeye olsun o :)


Çanta dedigime bakmayin bavul oldu kendisi :)))


Isin teknigini ögrenmek icin gösterilen çantayi dikmeye çalistim, bir sonraki denemem benim dizaynim olacak. ;)

Cebi bile var! :)
Bu da arkasi ...

Iyi haftalar dilerim...

6 comments:

  1. Çok güzel olmuş arkadaşım, ellerine , sabrına sağlık :)Kumaşı da çok sevdiiiiim :) Olsun büyük olsun herbişeyini koy taşı ooooh :)

    ReplyDelete
  2. Merhaba;cıvıl cıvıl bir çanta olmış.İyi günlerde kullan...Bol üretimli günler...

    ReplyDelete
  3. Ne güzel kumaşların varmış. Çok güzel ve neşeli bir çanta olmuş:)) Devam...

    ReplyDelete

Popüler Yayınlar