Tuesday 19 June 2012

Sooooooooo Girly :)


Sevdim ben bu çanta dikme isini...Gerçi dikerken verdigim mücadeleyi gören bir daha elini sürmez der ama yok yok sevdim ben bu isi ;)
Modeli internette görmüstüm ama ne zaman, nerede gördüm hatirlamiyorum. Aklimda kalani kadariyla kalipsiz yaptim.


Dün aksam disi icin 30 x 40 cm ebatlarinda 4 adet dikdortgen parca kestim arasina ütü ile tela yapistirdim, astar icin de iki adet ayni ebatta parca kestim, astarda tela yok.


 Telam yeterli olmadigindan sapinda da kullanmadim.


Sabah, kestigim parcalari diktim, hatalar oldu, söküp düzelttim, yine hatalar sayesinde ögrendigim seyler oldu, bir sonraki denemem daha iyi olacak gibi bir his var icimde niyeyse :P
Ögleden sonra taktim koluma gezmege gittim geldim. :)

Asagidakiler yapimda ve yayinda emegi gecen arkadaslardan bazilari...


Sevgiyle...

6 comments:

  1. Renkler yine çok güzel canımmm:) Kaptın sen bu işi,dikişler çok güzel olmuş,bir de 'olmadı söktüm bir daha diktim ' demez mi , pess :) Güzel günlerde kullaaaan ,çıkıp çıkıp geeeez :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler kapiyorum yavas yavas, gerçekten 2 kere söktüm tekrar diktim, yilmadim :))

      Delete
  2. valla süper ellerine sağlık :)

    ReplyDelete
  3. süper olmuş, bayıldım, ben de bi deneme yapmak istiyorum ama cesaret yok:(

    ReplyDelete
  4. Tesekkürler Noblesse, cesaret gelir bir gün umuyorum, çok güzel yapacagindan eminim :)

    ReplyDelete

Popüler Yayınlar