Friday 22 June 2012

Yastik dikerek mahmure



Türkiye'deki okurlara fenalik getirecek bir örgü yayini!!! :)
Ayyy gözüm görmesin yapis yapis sicakta örgü mü olur diyen olabilir ama ben Hollanda'da yasadigimdan ve burada hava sicakligi 18- 24 derece arasi degistiginden , kâh günesli kâh yagmurlu oldugundan ve hiiic terlemedigimizden dolayi arada örgülere devam etmekte bence bir sakinca yoktur :)


Çantamdan kalan kumasi kirlent yapip ördügüm tek parca granny square motifi kumasa diktim. Su
örnegin Türkçe ismine bir isinamadim yahu! Ne o öyle Hanim Dilendi Bey Begendi örnegi! Bir de uzun bir isim, kim uydurduysa artik hayalgücüne saglik! Hos vardir bir hikayesi ama ben sevmiyorum yinede bu örnegin adini. Ingilizce adindan da memnun degilim ama idare etsin iste , kare motif diyelim çikalim isin icinden :)))
Altinbasak marka merserize ip ile ördüm, %100 misir pamuguymus.
Arkasini ilk defa böyle diktim, dügme yok, fermuar yok, pek hosuma gitti :)

Nükhet Duru'nun sarkisindaki Mahmure ile çok ortak noktalarimiz oldugunu görmekteyim  son yillarda... :)
Yasar yuvada kus gibi sek sek sekerek Mahmure...
Saglicakla kalin e mi?

8 comments:

  1. Ayyy kurdelesi de mi vaar :)Ör sen mahmurem bizim sıcaklara inat, çok iyi yapıp yakıştırıyorsun :)Renkler çok iyi uymuş, birbirine de koltuklara da ;)

    ReplyDelete
  2. Kurdelesi de vaaar, tesekkürler :)

    ReplyDelete
  3. Çok sevimli, ben de kurdelesine bayıldım.
    İşlerim biraz hafiflesin battaniye örmeye başlayacağım. Acaba sıcaktan ölür müyüm? :))))

    ReplyDelete
  4. Tesekkürler, umarim isleriniz sonbahara dogru hafifler Nihal Hanim :))

    ReplyDelete
  5. Ellerine sağlık, şeker gibi olmuş:)

    ReplyDelete
  6. Merhaba,
    Altınbaşak merserize ipleri nereden temin ediyorsunuz??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba, uzun zaman oldu tam olarak nereden aldigimi hatirlamiyorum ama Izmir Karsiyaka da bir yüncüydü.

      Delete

Popüler Yayınlar