Tuesday 1 September 2020

Meu Mundo Mandala


Merhabalar, tam bir mindfulness projesi ile geldim.
Kocamaaan bir mandala ve her sırası ayrı telden çalıyor. 
Yani öyle hem örgümü öreyim, hem tv izleyeyim, hem etrafa laf yetiştireyim? I-ıh! Zor.
(En azından benim için öyle.)
Sen öyle örgünü örerken bir yandan da zihnin dört nala orada burada gezemez.
Bulunduğun anda kalıp örgüne odaklanmazsan kesin hata yaparsın ve bu hata bir sonraki sırayı örmene engel olur.
(En azından benim için öyle.)
Yaaa, al işte sana mindfulness pratiği!



Efenim gelelim mandalamıza. Kendisinin çapı 1 metre. Bir metre çapında metal çemberi kargo ile yollamadıklarından, bana yarım saat uzakta, istediğim çemberi satan bir yer buldum. Çok hoşsohbet olan dükkan sahibesini tanıdığıma da çok mutlu oldum. 

Mandalanın yapılışı ise burada fakat dili Hollandaca.

İpim Cotton Kings Twirls  (Örülüşü çok da keyifli değil bence.)

2,5 numara tığ kullandım.


İp liladan mora geçiyor, duvar da lila olduğu için ortası pek belirgin değil ama ben de zaten böyle bir görüntü yakalamak istemiştim.

Yatak odamın duvarına çok yakıştı bence.

Güzel ve sağlıklı günler...

Hi!

I'm back with my huge mandala!

You can find the tutorial of this mandala here, but good to know; the spoken language is Dutch.

I used a 1 m. diameter metal ring.

I just love the result!



I  used Cotton Kings Twirls but that was not the easiest and nicest yarn I have ever worked with. 😒

 I used 2,5 mm hook.

 I love to see my mandala hanging beautifully on my bedroom wall. 

Have a great day!


 

2 comments:

Popüler Yayınlar