Monday 28 December 2020

Lucile's Wardrobe.

Yılın son postunu Lucile kızımız ile yapalım. Lucile'i bir önceki posttan tanıyorsunuz. Kendisi giyimine kuşamına pek bir düşkün çıktı. 
Tek kıyafet istemezmiş efendim, çeşit çeşit giysileri olsunmuş.



Napalım iş başa düştü, başladım hanımefendinin gardrobunu hazırlamaya. Gardrop dediysem içinden bahsediyorum yoksa ortada henüz bir gardrop yok.





Bu işe en çok benim ördüğüm bebeklere bayılan ailemizin bızdıkları sevinecek. Giysilerin hepsi çıkıyor ya bayılacaklar.
Lucile'e bir de arkadaş lazım da ben üşenmezsem, bakalım...

Lucile ve ben herkese sağlık ve sevgi dolu yeni bir yıl diliyoruz. Tüm dünya için güzel bir yıl olsun.



Hi everyone.
 You know Lucile from the previous post. She would like to have some more outfits.
 So, I made some more clothes for her.
 I enjoyed making them and she loves her new clothes.
There's no wardrobe yet but maybe one day...who knows...



Lucile and I wish the whole world a healthy, happy and peaceful year.






 

No comments:

Post a Comment

Popüler Yayınlar