Wednesday 17 June 2015

Popuduk

 Dün evdeki ipleri düzenlerken elime Puffy adlı bir yumak geçti. 
Ben oyuncaklarımı pamuklu ip ile örerim, bunların çocuklar için daha uygun olduğunu düşünüyorum, ama dün bir merak ettim, acaba dedim, böyle bir iple örülen oyuncak nasıl olur? 
Sadece biraz denemek için oturmuştum ki 2 saat sonra bu tavşanla bakışıyorduk!
Eh tabii kalın ip ve tığla çalışınca çabucak bitiyor. 
Sadece 1 yumak vardı ve kuyruk yapmaya yetmedi o yüzden desteksiz oturamıyor tavşan.
Sonuç güzel ama ben yine de pamuklu ipten yana kullanıyorum tercihimi. Pamuğu polyestere tercih ederim her zaman. Hele ki ürünü kullanacak olan küçük bir çocuk olacaksa.
Ama bu da pek bir sevimli oldu laf aramızda :)
Popuduk ve ben iyi günler dileriz! :)
Yesterday while I was organizing my yarn, I found a polyester skein of yarn. Normally I make my softies with cotton yarn but I couldn't help trying this one. I just wanted to try a little first, but almost 2 hours later this bunny was already looking at me!
 I am satisfied with the result but still, cotton yarn will be my first choice. 
Have good day!

4 comments:

  1. Dear Arzu, thank you for visiting my blog. I just came to have a look at what you are doing and I like it a lot. Your bunny is really cute. I have never tried amigurumi but it is one of the things I will try in future. Happy weekend, Viola.

    ReplyDelete
  2. Such a sweetie!

    ReplyDelete

Popüler Yayınlar